Правила повернення і обміну товару, придбаного у нас.
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 року та чинному указу Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005 № 360 біологічно активні добавки обміну та поверненню НЕ підлягають, так як відносяться до категорії Продовольчі товари.
Не дивлячись на це, ми індивідуально підходимо до кожного клієнта і можемо розглянути можливість обміну або повернення. Для цього покупцеві потрібно звернутися до нас протягом 14 днів після отримання товару, який зберіг товарний вигляд, цілісність заводської упаковки та пломб, і надати документи, що підтверджують факт покупки зазначеного товару саме у нас.
- при обміні товару ми можемо поміняти товар на аналогічний, або на будь-який інший товар в наявності з асортименту магазину, який дорівнює ціні обмінюваного товару, або перевищує її відповідно з доплатою, за вирахуванням завтрат пов'язаних з доставкою товару Покупцеві і вивезенням товару від Покупця.
- при поверненні товару ми повертаємо Покупцеві грошову суму, сплачену за товар, за вирахуванням суми витрат, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві і вивезенням товару від Покупця, не пізніше, ніж через двадцять днів з дня пред'явлення Покупцем відповідної вимоги.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обмін або повернення товару відбувається:
- в нашому сервісному відділі в Києві за адресою: вулиця Євгена Сверстюка, 15 (пн - пт: з 10:00 до 16:00)
- за допомогою служби доставки «Нова Пошта» на відділення (вартість послуги пакування та доставки сплачує Покупець).
Важливо обов'язково оформити заявку на обмін або повернення, і отримати детальні інструкції від менеджера перед відвідуванням сервісного відділу або відправкою Новою Поштою за телефонами: ☎ (073) 800-20-50 ☎ (096) 800-20-50
ВАЖЛИВО!
- Кожна посилка застрахована на повну суму, тому просимо перевіряти цілісність товару на очах у кур'єра/оператора при отриманні;
- У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару, а також скласти акт (претензію). Послугу зворотньої доставки сплачуємо ми. Обов'язково повідомте нам про подію для подальших дій. Якщо ви виявите пошкодження вже прийшовши додому, на жаль, зробити з цим нічого не можна буде.